måndag 16 oktober 2023

Boktriss S

 

Bokstaven är: S

Författare: Nämn en författare på bokstaven det får vara för eller efternamn


Boktitel: En boktitel där boken ska börja på måndagens bokstav.


Bokomslag: Ett bokomslag som börjar på bokstaven för veckan. 


📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚


Mina svar; 

Författare: Susanne Fellbrink

Boktitel: Svartstick


Bokomslag: Sax

Det ska bli spännande att se vad ni hittar på, tänk på att Bokomslag då ska det finnas en Sax på S i omslaget.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

4 kommentarer :

  1. En sax i hjärtat tyckte jag var så bra!

    SvaraRadera
  2. Jag fick för mig att den sista boken var en Agatha Christie-roman, men så var uppenbarligen inte fallet.

    SvaraRadera
  3. Titel- liksom omslagsbok hade stiliga bokomslag tycker jag. Lite retro.

    SvaraRadera