onsdag 11 november 2009

Onsdag 11/11


I tisdags började jag så gitarrkurs för andra gången i mitt liv. Varför plågar jag mig med detta när jag saknar både takt och ton. Jo övertalning givetvis..hehe. (Sedan får vi se om jag kan fortsätta för några ville ha det på måndagar och då jobbar jag ju.)

Men kul var det och lite kom jag nog ihåg trots att det var 10 år sedan sist..Jag kan i alla fall spela Blinka lilla stjärna nu,,hur det låter..Njaa blir nog aldrig några Janne Schaffer.

Idag var jag ledig förmiddag för att hämta mina nya inlägg och skor till dottern, det var en verklig trevlig kille som tog hand om oss.Gullig var han med,,fast för ung för mig..
Det blev en runda till MAX och en GI burgare(grymt goda) och lite morötter.
Alltså jag tror jag blir orange snart för jag äter upp 2 kg i veckan,,hihi

När jag kommit hem tog jag givetvis en runda för att prova inläggen, efter tio minuter gjorde det ont och efter 20 kunde jag knappt gå..Tänk att en tå kan göra så ont..Hmm vad ska jag göra??

Efter det blev det en sväng med dammsugaren och skurhinken
Såg ett tips att man skulle suga upp glöggkryddor i dammsugaren, så luktar det jul när man suger,,bra va??
Ha det gott
Mia

2 kommentarer :

  1. Vilket bra tips! Men stackars dej så tråkig din fot är. Håller tummarna att det blir bättre NU ;)

    SvaraRadera