söndag 15 november 2009

Söndagen 15 november


Fredagen började inte så bra, men sen ordnade det mesta upp sig(tror jag).Däremot en ökning på 1 kg i vikt ja det var extremt surt.Jag som kämpat så, har inte ens varit så sugen på mat i veckan, så det har blivit väldigt lite mat. Hmm kanske det som är felet..

Fast det verkliga felet är nog att jag inte kan gå några promenader, min tå gör för ont..
F*n också rent ut sagt, nya inlägg och nya skor hjälpte inte.
Efter en kvart så gör det så ont att jag haltar..
Men det finns bot för allt.....................................................




Ja så nästa vecka lär jag gått upp 1 kg till,,,suck och stön.............
Nej jag ska skärpa mig,,ta mig samman...
På måndag ska jag gå till distriktsköterskan så får hon kolla..Ge lite råd..
Ha det gott
Mia

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar