söndag 8 november 2009

Söndag 8/11


Inatt har jag drömt, vad, vet jag inte riktigt.Men jag hade en låt i huvudet när jag vakna
"Jag vill röra på min kropp för det är så härligt".Vi brukar ha den i förskoleklassen när vi har gympa.
Och att jag hade den i huvudet är nog ett tecken: Ut och rör på dig..
Det går superbra med maten(GI) men sämre med motionen..
Visst jag har haft mycket bekymmer med diverse saker på sistone och bara flytta in och ut grejer ur tvättstugan har tagit tid.(se tidigare blogg).
Det sista grejer att fixa ska göras idag, typ tvätta upp vinterkläder mm
Men sen finns inga ursäkter mer......
En halvtimme om dagen ska man väl hinna med..
Motionsprogram finns i spalten
Mia

1 kommentar :

  1. Men så underbart att vakna med den sången i huvudet - då måste du ju ha känt dig på gott humör också! Visst är det konstigt med drömmar och hur de påverkar oss - jag förundras ständigt över vad min hjärna bearbetar på nätterna...

    SvaraRadera