fredag 25 januari 2013

Fredagskväll med lugn och ro

Bilden är lånad från Allt om mat

Här sitter jag nu, mätt och belåten, efter tillagat och ätit en god Club Sandwich och tittar på "pensionärsprogrammet På Spåret". Vem säger så, jo min dotter,,men det är småmysigt tycker jag och så kan jag blogga lite samtidigt.
Så skönt att bara ta det lugnt, det har varit en hektisk vecka, städat och fixat.
Jag hade nämligen plastparty i onsdag, det blev jättetrevligt. Vi var ca 11 stycken och det skrattades och skojades, även om det innebar en del jobb satte det faktiskt guldkant på vardagen. Värdinnegåvan blev dessa förvaringsburkar, kanske kan jag få lite ordning i mitt skafferi.
Jag köpte dessutom denna lökhackare, så nu blir det inga tårar mer, hoppas jag.
Morgondagen går till denna tävling..
Ha det gott

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar