söndag 5 april 2015

Två utlottningar från Kulurkollo

Bild Bokus
Jag vill gärna delta i utlottningen av Skymningporten, verkar vara en bok för mig.
För att vara med ska man svara på denna fråga;


Berätta om en roman du läst mer än en gång och som du vill tipsa andra om, berätta varför just den boken är så bra.

Bild Bokus
Glasborgen av Jeanette Walls har jag läst två gånger för den är så himla bra men också så hemskt otäck. 
Bild Kulturkollo
Klart som korvspad att jag vill vinna ett bokpaket med böcker av Sarah Waters och för att vara med ska man;

Vill du vinna ett Waters-paket behöver du bara berätta i en kommentar, eller på din egen blogg om en författare du skulle vilja träffa och dricka champagnebål med, vad skulle du vilja fråga? 
Bild från Wikipedia
Jag skulle vilja dricka champagnebål med Peter Robinson för jag skulle vilja fråga honom följande;
Ska Alan och Annie bli ett par igen?
Och sedan skulle jag nog ge några fräscha tips så hans böcker blev lika bra som de första.
Visst ni att han hade en hemsida?
Där finns Spotify playlistor till böckern, så himla häftigt alltså.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar