torsdag 12 april 2018

Helgfrågan v. 15

Torsdag och det är fullt upp, hämta bilen från verkstaden och svimma över hur mycket det kostar.😱 Handla, om det kostade för mycket blir det knäckebröd och vatten.
Hem och byta kattlådan och diverse andra sysslor.😉

Vad tycker du om kommentargranskning på bloggen? 

Ni vet när man fyller i sin kommentar och den inte syns direkt utan det står kommentargranskning aktiverad. Jag är så vimsig att jag ibland glömmer att vissa har det och fyller i en kommentar till för jag ser inte min.
Trädgården är verkligen min Akilleshäl, dels är det svårt fysiskt. Men jag skulle så gärna vilja ha några pallkragar att odla lite grönsaker i.
Bonusfråga:
Vad är du inte så bra på, där du skulle behöva en hjälpande hand?
Jag tyckte Kulturkollo hade en rolig utmaning denna vecka, gissa gärna på min, OM DU VÅGAR. >>>>>>Klicka här<<<<<<<<<<<<

12 kommentarer :

  1. Härliga tider nu, när man kan börja odla, min 85-åriga mor äter egna tomater hela sommaren från sin lilla balkong.

    SvaraRadera
    Svar
    1. När vi hade växthus hade vi tomater, jättegoda.

      Radera
  2. Jag odlar en del i pallkrage och det är jättesmidigt. I år tänker jag ändra en massa saker i kökslandet ...

    SvaraRadera
  3. Bra att du startade diskussionen om kommentarsgranskning. Jag har tagit bort min granskning så får vi se hur det går.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan förstå om en del har det men man blr också tänka efter varför. För visst är det roligare att se sin kommentar.

      Radera
  4. Jag tycker det är upp till varje bloggare att göra som man vill. För mig, som har wordpress, är blogspots inställningar rätt krångliga, många klick innan min kommentar publiceras.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har problem på alla wordpress bloggar eftersom jag haft wordpress innan, så ibland får jag göra min kommentar via twitter.

      Radera
  5. Om man utgår från bilden så verkar det ju verkligen finnas gröna fingrar bakom. :D
    Tror det är bra att kommentarsgranskningsfunktionen finns för de som behöver den. Än så länge har jag - peppar peppar - inte behövt använda den. Får man va glad för. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej jag känner inte heller att jag behöver det.

      Radera
  6. Problemet, eller arbetet med att kommentera på andra plattformar tycker jag är lite jobbigt. Det är nog enkelt att kommentera som anonym, men har man en blogg vill man ju kommentera som bloggare. Detta är bara enkelt för mig när jag kommenterar på bloggar som finns på blogg.se där min blogg ligger. Ännu har jag inte hittat många bloggar på min plattform som stämmer för mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var den första plattform jag hade men eftersom jag fann blogspot mycket bättre bytte jag.

      Radera