tisdag 11 februari 2020

Min önskelista 2020

Jag fyller snart år, många tycker inte man ska fira när man blir gammal. Fast antingen kan man fira göra något kul av det eller också kan man sitta och deppa att man blir gammal.
Själv brukar jag ta semester på min födelsedag och mysa till det med vin och lite god mat och kanske en semla.
Så är det där med önskelista självklart tycker jag det viktigaste är att min familj kommer hit och sen bryr jag mig inte så mycket om presenter. Men ut i fall att så kommer min önskelista, mest böcker förstås.
Stavmixer, då min gamla är sönder.
Iphone hörlurar.
Spel, mitt favoritspel i ny tappning.

SMINK

Mascara med en liten borste
Matt foundation
Concealer
Läppstift

Ögonskugga

INBUNDNA BÖCKER
Pocket
Ett litet presentkort på Adlibris går jag alldeles utmärkt också. 

5 kommentarer :

  1. vi var på 86-års kalas i söndags, riktigt trevligt, födelsedagsbarnet hade bakat själv!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får massa böcker! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tvivlar starkt på det, mina barn tycker jag har tillräckligt.

      Radera