tisdag 11 februari 2020

Tisdagstrion - Vecka 7: Kärlek med förhinder

Det är Alla hjärtans dag  💕❣💚💗på fredag, men nu har Ugglan & Boken bestämt att temat är Kärlek med förhinder. Så det kanske inte blir helt rosenrött.
Denna nyligen utlästa bok, eller nylyssnade kanske passar bättre. För indiska Anahita blir det inte alls som hon tänkt sig. Himla bra bok med en dåtids och en nutids historia och båda lika intressanta.
Denna också nyligen utläst. Det är inte alltid så lätt med kärleken med en tonårsflicka i familjen och en mor som är sjuk samt en exman. 
Margareta har allt man kan tänka sig men så råkar hon ut för en olycka och vad gör hennes pojkvän då. Det får ni läsa i denna enligt min tycke underhållande bok.
Hoppas ni får en fin Alla hjärtans dag på fredag.

17 kommentarer :

  1. tack för tips, inte läst dessa:
    http://hannelesbibliotek.blogspot.com/2020/02/karlek-med-forhinder-tisdagstrio.html

    SvaraRadera
  2. Ja det är mycket som kan hindra kärleken. Inte så lätt när den man älskar blir sjuk eller skadad.

    SvaraRadera
  3. har inte läst dina tre. Riley känner jag i varje fall igen

    SvaraRadera
  4. Har inte läst någon av dem. Romantik är inte riktigt min genre :)

    SvaraRadera
  5. Tack för tipsen! Jag har inte läst något från din ista!

    SvaraRadera
  6. Lucinda Rileys böcker vill jag läsa!

    SvaraRadera
  7. Önskar dig också en fin Alla Hjärtans dag!

    SvaraRadera
  8. Ett litet steg i taget är den enda jag inte läst. Tack för tips!

    SvaraRadera
  9. Tack för tipsen! Nyfiken på alla tre.

    SvaraRadera
  10. Tack för tipsen. Inte läst någon av dem.

    SvaraRadera
  11. Inte läst någon av dessa tre, så jag tackar för tipsen!

    SvaraRadera
  12. Åh midnattsrosen finns i min bokhylla hos storytel och väntar :)

    SvaraRadera
  13. Inte läst någon av dina. Tack för tips!

    SvaraRadera
  14. Tack för tipsen! Och de fina katterna :-)

    SvaraRadera