torsdag 20 februari 2020

Helgfrågan v. 8

Det är knappt jag hämtat mig efter helgen förrän nästa är i antågande. Men vilken lycka att få samla hela familjen. Det går inte beskriva i ord, men det finns ett inlägg med bilder på godingarna här.<<<<<<<<<<<.
Veckans fråga har Just här Just nu ställt och lyder;

Bryr du dig om vilket förlag som givit ut en viss bok? Har du ett favoritförlag som du alltid kan lita på ger ut böcker som passar din smak?
Nej, jag bryr mig inte om vilket förlag som ger ut en viss bok,. Jag gillar Bokfabriken de har många deckare jag gillar.
Kommande spänningsroman från Bokfabriken.
Bonusfråga: Vilken bok står näst i tur att läsa?
Det får nog bli Queenie.

You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

12 kommentarer :

  1. lyckans ost som kan köra näsan i en baby!

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas att jag blir morfar någon gång i framtiden. Då kan jag få gosa med barnet, men lämna tillbaka det till föräldrarna när jag tröttnar :D

    SvaraRadera
  3. Queenie är jag nyfiken på att läsa!

    SvaraRadera
  4. Den boken kände jag inte till. När jag skrev inlägget visste jag inte vad jag skulle läsa, men det blev en norsk deckare.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så kan det vara man får känna efter vad man är sugen på

      Radera
  5. Queenie vill jag också läsa. :)

    SvaraRadera
  6. Ja Bokfabriken har jag läst mycket ifrån, var ju under en tid så generösa med rec.ex.. :) Den där titeln (Vid skogens slut) kände jag dock inte till.

    SvaraRadera