torsdag 26 mars 2020

Helgfrågan v. 13

Då var det torsdag igen och till helgen blir det lite kalas för tjejgänget. Men vi ska inte ut och äta utan vi fixar maten själva. Jag ska bland annat göra en brietårta och efterrätten. Men nu till frågan som Just här just nu hjälpt mig med.

Om du skulle skriva en roman, i vilken genre skulle det vara? Skulle du skriva i eget namn eller under pseudonym?
Jag skulle nog skriva en deckare i en påhittad stad, kanske med lite inslag av övernaturliga saker.
Det får nog bli i mitt namn tror jag.
Bonusfråga: På söndag byter vi till sommartid. Längtar du till sommaren?
Jag längtar efter sommaren och lite ledighet, men kanske blir man inte lediga lika länge i år.


You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

8 kommentarer :

  1. Jag tycker absolut att du ska skriva en deckare. Jag skulle jättegärna vilja läsa den!

    SvaraRadera
  2. Skulle vara trevligt att läsa en deckare av dig.

    SvaraRadera
  3. Ja nu är det svårt att veta hur sommaren kommer att se ut!

    SvaraRadera
  4. Övernaturliga saker är oftast en pikant krydda, så visst lär jag att läsa din roman, när kommer den? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag får nog skriva den när jag blir pensionär

      Radera