tisdag 31 mars 2020

Påskläsutmaning

Vi startar torsdagen 9/4 klockan 06.00 och avslutar annandag påsk 13/4 kl: 23.55 och redovisar läsningen senast lördagen 18/4 23.55.

Regler;

*för att vinna ska man läsa flest antal sidor och
extra plus om man skriver om hur det går på sin blogg vid minst två tillfällen
och trippelplus om man Instagrammar med taggen  #paskut20

*man får "läsa" ljudböcker om man kan redovisa sidorna.

*man får läsa klart böcker man börjat på.

*skriva ett blogginlägg om vilka böcker du tänker läsa senast 8/4, ni kan anmäla er här om ni vill delta och även lägga upp er påsktbr-hög. 🐥🐣🐤

*man måste ha en blogg eller Instagramkonto i Sverige. ( Man får delta från ett annat land men tyvärr är det för kostsamt att skicka priser dit. Jag har hittills inte fått någon som sponsrar tävlingen utan står för det själv.)

Pris:
1:a pris 100 kr på Adlibris
2:a pris  50 kr på Adlibris
3.e pris Surprise
Häng nu med så har vi en rolig påsk och glömmer allt mörker utanför.


You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

39 kommentarer :

  1. Måste man lägga upp sin TBR? Jag kan verkligen inte välja mellan alla olästa. Jag går hellre på känsla.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är väl mer att man talar om att man ska vara med.

      Radera
    2. Då lägger jag upp på din bild Instagram och taggar dig!

      Radera
  2. Toppen att du fortsätter med ditt fina engagemang Mia, du gör det så bra! :)

    SvaraRadera
  3. Vore jättekul att vara med men jag inser mina begränsningar i denna mörka lässvacka. Eller så är jag med - någon måste ju komma sist också ;). Ska klura lite på det.
    Tack för att du håller igång med alla utmaningarna - det livar verkligen upp i dessa tider. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja man får göra det bästa man kan.

      Radera
  4. Jag hoppas att jag kan vara med fast jag inte varit med tidigare år? Jag lägger upp min läslista inom någon dag i så fall :-)

    SvaraRadera
  5. Jag vill vara med, TBR-inlägg dyker upp innan 8/4 måste bara bestämma mig för vilka böcker jag vill läsa först...
    Roligt att du anordnar påskläsutmaningen i år igen!

    SvaraRadera
  6. Jag hänger på, som sagt påsk kommer bli lite annorlunda i år än mot andra år. Så det kan vara skönt att hålla fast vid vissa traditioner.
    Skrev ju så här i helgfrågan vecka 14

    https://mittbokintresse.blogspot.com/2020/04/helgfragan-vecka-14-2020.html

    men en mer riktad TBR kommer om någon dag.

    SvaraRadera
  7. sandrasbokhylla3 april 2020 kl. 17:03

    Hej jag är gärna på, jag har ingen blogg men kommer lägga upp på min instagram sandrasbokhylla

    SvaraRadera
  8. Jag är med! Det här är ju en av årets höjdpunkter, det är tradition! Ska klura på min TBR under helgen :)

    SvaraRadera
  9. Jag är med! Perfekt att trösta sig med läsning i påsk då jag inte kan träffa min systers familj som jag brukar.

    SvaraRadera
  10. Jag vill också gärna vara med. Har ingen blogg, men väl ett Instagramkonto dedikerat till böcker.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det går utmärkt men du får lägga in länken ovan

      Radera
    2. Jag trodde att jag hade gjort det, men då kanske jag inte lyckats?

      Radera
  11. Jag vill vara med men inte säker på min TBR!

    SvaraRadera
  12. Kan man vara med, men ändra vilka böcker man läser under tiden? Har svårt att bestämma mig i förväg ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan man inget är hugget i sten

      Radera
    2. Härligt! Då är jag med. Återkommer med inlägg på bloggen eller Instagram!

      Radera
  13. Halloj! Jag är gärna med på påskutmaningen! Ska klura på vad jag vill läsa och lägger upp bild på min Instagram. Ska jag sedan länka min tbr i länk-grejen ovan, som jag ser att några andra har gjort?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja alla med Instagram måste gå in och lägga en länk här.

      Radera
  14. Jag vill också vara med! Så roligt att du fortsätter med påskutmaninen. Vi behöver aklla något att se fram emot. Ett stort tack till dig! <3

    SvaraRadera
  15. Jag läste på instagram att man även skulle anmäla sig här, går det bra att göra det med en kommentar såhär eller hur gör man? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mitt instagram-konto är @elin_westoo

      Radera
  16. Försöker igen. Jag vill också anmäla mig men har bara konto på insta. @blogg_detmorkatornet

    SvaraRadera