torsdag 19 mars 2020

Helgfrågan v. 12

En sak är sig lik denna torsdag trots vår upp och nedvända värld.
Helgfrågan förstås, denna gång har jag fått hjälp av Evelina;

Hur gör du för att hitta motivation och inspiration till att läsa?

Jag tycker det är lite svårt just nu på grund av oroligheterna i världen. Så har det varit lite stressigt med.


Bonusfråga: Har du någon favoritmusik du lyssnar på samtidigt som du läser?



Jag lyssnar gärna på klassiskt eller instrumentalmusik medans jag läser.





You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

8 kommentarer :

  1. världen är upp och ner, försöker leva vanligt ändå.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men det är lättare sagt än gjort, vi får hela tiden nya direktiv.

      Radera
  2. Klassisk musik är rogivande.

    SvaraRadera
  3. Läsa böcker av favoritförfattare, genrer man gärna företrädesvis läser eller om något extra intressant ämne i en fackbok, brukar fungera tycker jag, t.ex då koncentrationen inte kan vara på topp av olika anledningar. Kan bota lindrig lässvacka i varje fall. ;)

    SvaraRadera
  4. Jag har börjat lyssna på klassiskt igen. Men bara lite...

    SvaraRadera