torsdag 22 oktober 2020

Anna Holmström Degerman - Alla lyckliga familjer liknar varandra

Annie kämpar med att få rullning på hotellet hon tagit över i det lilla norrländska samhället Storbygdsele. Och som om inte det vore nog dyker både hennes biologiska mamma Marie-Louise och adoptivmodern Ingrid plötsligt upp där. De tre kvinnorna anstränger sig för att ha en god relation till varandra, men det är inte helt lätt.

När dessutom bästa väninna Sussie drabbas av en svår sjukdom får Annie tillfälligt ta hand om hennes två döttrar, en roll hon inte känner sig helt bekväm med.

"Alla lyckliga familjer liknar varandra" är den andra, fristående, boken om Annie som flyr storstaden för att börja ett nytt liv i Norrbottens inland. En roman om familjerelationer, vänskap och kärlek där man minst anar det. Hämtat från Bokus

📕KORTRECENSION📗

När jag började läsa den kändes det hela tiden som något fattades, jag förstod liksom inte allt. Då visade det sig att det var del 2 i en serie, så typiskt. Men efter ett tag fick jag ändå lite grepp i handlingen och det blev en fin lässtund. Bra driv och lättlyssnat.

BETYG 3
Format Ljudbok
Filformat Ljudbok, MP3 (5-minutersspår) (224.6 MB)
Språk Svenska
Serie Storbygdsele (del 2)
Inläsare Kerstin Andersson
Utgivningsdatum 2020-05-21
Förlag Word Audio Publishing
ISBN 9789178298167
Min bok lyssnade jag på genom Storytel 💙🤎💙

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar