torsdag 16 september 2021

Helgfrågan v. 37

Veckan rullar så fort så jag får verkligen kolla att jag är på rätt vecka.
Men det är v. 37 och torsdag igen, vilket innebär ny fråga.

Hur ska ett omslag se ut för att locka dig?

Detta omslag lockar mig.
Men tyvärr lockar detta mig inte alls.
Så är väl omslag en smaksak alla tycker inte lika.
Lizas nya omslag lockade mig sådär, men sen vet jag att hon skriver bra.
Vansinnigt snyggt omslag.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

13 kommentarer :

  1. jag tycker Lza Marklunds omslag är jättesnyggt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Njaa det gör inte jag men däremot är det nog byn på framsidan.

      Radera
  2. Marklunds omslag är verkligen superfint.

    SvaraRadera
  3. Marklunds omslag andas i a f Norrland! Bra rec har hon också fått. "De sammanbundna" är jättesnyggt, instämmer!

    SvaraRadera
  4. Det sista är verkligen snyggt, jag håller med. Jag gillar faktiskt Marklunds, det där lite stiliserade kan vara riktigt snyggt. Först när jag såg omslaget till En bättre värld tyckte jag att det var skitfult, men nu när jag har studerat det närmre så är det inte så tokigt. Jag tror att det är typsnittet och den svarta texten som gör att det blir så fel. Jag tycker att det är ganska vanligt att typsnitt och bild inte passar ihop.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det kan vara så ibland en vacker bild och ett helt fel typsnitt.

      Radera
  5. Jag tycker Polcirkeln har riktigt snyggt omslag! Gillar att de också gjort så de olika sakerna känns olika när man drar handen över det :)

    SvaraRadera
  6. Dom två sista omslagen var fina. Har dock inte läst någon av dem.

    SvaraRadera