torsdag 9 september 2021

Helgfrågan v. 36

 Jösses tiden går lika fort som en höna bajsar. Nu är det helg igen,, snart alltså.
Men innan ni njuter av ledigheten så kan ni svara på denna fråga.

Vilket sidantal är bäst tycker du?
Jag tycker att en bok på 350 sidor är väldigt lagom, kommer man upp i 440-500 sidor får det vara bra intressant för att man ska fortsätta.
Den sista boken i Millenium serien är på 700 sidor och det gick fort att läsa. Medans 22/11 1963 av Stephen King var svårare att ta sig igenom, fast den var bra.
Ha en skön helg och kika runt hos bloggarna.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

6 kommentarer :

  1. jo, det beror på boken och på vilket humör man är

    SvaraRadera
  2. Lika fort som en höna bajsar - den var ny! Vet inte om jag nånsin sett en höna bajsa??? Ser nu att du lansert att ny "klump" för helgfrpgan. Ska rätta in mig i ledet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är mitt egna uttryck, barnen tycker det är så roligt.

      Radera
  3. Kings bok var lite trög i någon slags ointressant dansant parentes i mitten, om jag inte minns fel. Men annars var den ju klart spännande.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag såg på serien sen då var det bra man läst boken.

      Radera