torsdag 10 februari 2022

Helgfrågan v.6

Då var det torsdag igen, tänk vad tiden går fort. Men det är inte fel att vi går mot våren.
 Denna vecka har jag fått hjälp med frågan av Robert på Mina skrivna ord. Tack för det, är det någon därute som har en bra bokfråga, bara mejla.

"Vilken bok som var så dålig att du inte kan rekommendera den kan du nämna?" 
Det var en fruktansvärt tråkig bok, det var som om jag skrev ner när jag och mina väninnor sitter och pratar. Fast det kanske till och med varit intressantare för den här boken var TRÅKIG.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

8 kommentarer :

  1. tyckt om det jag läst av Åsa Moberg, lyssnat på henne i Göteborg.

    SvaraRadera
  2. Åsa Moberg känns som om hon är bäst i kort form.

    SvaraRadera
  3. Det låter som en tråkig bok. Men kanske är hon och hennes väninnor i en högre sfär än vi övriga så vi borde vara tacksamma över att hon nedlåter sig till att delge oss vanliga dödliga de stora tankar som formuleras när de träffas. Alex Schulman och Linda Rosing gjorde en bok av sin mejlkonversation och var nog förvånade över att ingen ville läsa den :)

    SvaraRadera
  4. Ja, det där lät ju rätt intetsägande, vet inte ens om jag skulle ha ansträngt mig att läsa ut en sån bok.

    SvaraRadera