torsdag 17 februari 2022

Helgfrågan v. 7

Då var det dags för en ny Helgfråga denna torsdag. Jag låg länge i sängen och drog mig idag, sedan gick jag ner och åt frukost. Bananpannkaka med frukt och passade på att läsa lite med.
För idag är jag ledig, det brukar jag alltid vara den dag jag fyller år.
Jag ska sedan gå och klippa mig och då köper jag fika med mig, en stor semla.
Till kvällen blir det nog någon räkrätt och lite champagne.
Jag anser man har två val när man fyller år, antingen firar man inte <<TRÅKIGT, eller så firar man<<<ROLIGARE.
Så ska jag LÄSA......

Nu är det sportlov härnere men jag är tyvärr inte ledig hela veckan. Hur gör ni för att hitta lästid i vardagen?

 

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

5 kommentarer :

  1. Stort grattis på födelsedagen! Du är väl värd en semla, och bananpannkaka är så himla gott. Kanske hinner du med en tårtbit också innan dagen är slut?

    SvaraRadera
  2. Mums, maken och jag har delat på ett par semlor, en halv räcker.

    SvaraRadera
  3. Semla är väl trevlig födelsedagsmat! Grattis!

    SvaraRadera
  4. Grattis! Bananpannkaka är enkelt och gott. Hoppas du fick en fin födelsedag.

    SvaraRadera