fredag 1 juli 2022

Bookieböcker för juli

Julis böcker är;
Prick till prick har jag redan och En gång om året och Är det här jag är inga böcker för mig. Sången om Akilles är tveksamt om det är en bok för mig även om jag trodde den var med. Då återstår en bok och den verkar som en Miabok.
Handling för Den natten 
Klockan är halv två på natten när mobilen ringer. "Hjälp mig, snälla hjälp mig!" Vid sidan av den ensliga vägen som leder fram till deras italienska villa finner Cathy och Joe sin lillasyster. Frannie har kört på en man. Han ligger död i vägdammet. I mörkret vid vägkanten ber Frannie sina syskon om hjälp. Och med hjälp menar hon inte att ringa polisen.
Det är ett kul koncept med Bookieböcker för bara 149 kronor med frakt men en klar besvikelse är att det är så få spänningsromaner och att det är lite för "gamla" böcker.
En gång om året kom ut i mars och Är det här jag i början av maj.
Vad tycker ni?

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar