torsdag 28 juli 2022

Helgfrågan Sommar v.30

Helgfrågan Sommar är lite annorlunda mot ordinarie det förekommer inte någon fråga.
Ni får däremot tipsa om böcker, resmål, tv-program och recept, det får gärna ha en anknytning till böcker. Det kan vara ett recept ur en roman till exempel eller ett tv-program som bygger på en bok. Ja ni förstår säkert var jag menar.
Hoppas ni får en skön sommar.🌻🌼
Vi var på Halmstad arena och badade med barnen, det var vattenrutschbanor och massa roliga saker. Det kan jag varmt rekommendera. Shoppa i Halmstad går fint med.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

5 kommentarer :

  1. har aldrig åkt vattenrutschbana men det har barnbarnen.

    SvaraRadera
  2. Att leka i vatten är kul för både stora och små! Jag har åkt vattenrutschkana men inte av värsta sorten!

    SvaraRadera
  3. Halmstad är en trevlig stad, tycker jag. men jag klarar mig utan vattenrutschbanor

    SvaraRadera
  4. Vattenrutschkana var himla kul när man var betydligt yngre, för väldigt länge sedan... Fast då minns jag att den var vid en badplats ute. Så jag förstår verkligen att ungar gillar det!

    SvaraRadera