torsdag 6 juli 2023

Helgfrågan v.27

Då var det dags för sista ordinarie Helgfrågan innan semestern. Det blir hemma semester för min del, en tur till barnbarnen förstås och sedan kommer de ner en sväng. Det blir kul att umgås lite mer.

Har ni gjort någon sommar tbr? (tbr=to be read, alltså en läshög.)
Jag har gjort en läsplan för juli och augusti som ni kan se här. Läsplan juli och augusti
Det finns några böcker att läsa.
Nästa vecka blir det Helgfrågan Sommaredition, hoppas ni tittar in då.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

5 kommentarer :

  1. Det var ingen dålig hög! Då har du att göra :)

    SvaraRadera
  2. Oj, jag blir alldeles nervös när jag ser din enorma läshög! Önskar dig en skön semester, och att du kommer igenom många böcker!

    SvaraRadera
  3. De två översta är superbra. Några andra som jag är sugen på i din hög. Tyst savann ligger i min varukorg hos adlibris.

    SvaraRadera
  4. Ja, det kan man säga var en rejäl hög. :)

    SvaraRadera