tisdag 25 juli 2023

En hel del annat än böcker.

Första semesterveckan var jag några dagar hos Stenstorpsborna. Jag och gullungen bakade kokoskakor.
Inte lätt att trycka ut lime.
Några chokladbollar blev det också.
Väl hemma testade jag att göra Ramen, det var supergott men tog lite tid.
Jag rensade i min bokhyllevagn så det inte är så fullt.
Jag måste rensa i mina bokhyllor men det blir till hösten.
Grekisk sallad är så gott, när jag var i Grekland levde jag på det.
Så har kag haft besök av Philip och vi pysslar lite.
Hampus är allvarligt sjuk, men läkaren Philip fixar till honom.
Så fick vi in hajar i vardagsrummet.

2 kommentarer :

  1. Vilken sötnos du har till hjälp när det är dags att baka! Och wow så många böcker av Stephen King!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han är riktigt gullig. Ja det är arv men vet inte om jag ska spara alla.

      Radera