lördag 1 juli 2023

Läsplan sommar juli och augusti

Min läsplan för juli och augusti är att beta av så mycket som möjligt ur mina bokhögar.

Jag går lite fritt efter vad jag är sugen på för här finns massa godingar.

Ett andra liv drog jag som julis hyllvärmare, tyvärr är jag inte sugen på den.(hörde att den inte skulle vara så bra)
När det gäller ljudböcker så vill jag läsa denna serie;
Även denna serie vill jag läsa.
Doggerland har jag läst en bok av och vill gärna fortsätta.
Denna Ölands serie där jag läst del 1 men kommer inte ihåg så mycket tyvärr.
Sen blir det väl en del lösa böcker från Storytel.
Jag tror inte jag blir sysslolös.

1 kommentar :

  1. Jag som du verkar ha lite för många böcker på våra TBR, vi får hoppas vi får läst en del av dem .... kommenterar här efter att svarat på veckans Helgfråga.

    SvaraRadera