tisdag 11 augusti 2009

Tisdag 11/8

Min namnsdag idag,,jag heter Susanne i andra namn, men det var ingen som gratta mig.
http://www.dagensnamnsdag.nu/

Nu överlever jag detta med, räknar inte med att folk ska hålla sånt i minnet, för det gör inte jag. Kommer knappt ihåg kompisarnas födelsedagar(ska bättra mig).

Jag var supertrött idag orkade inget när jag kom hem mer än dega, (usch va dåligt samvete jag får då). Svårt att komma in i rätt sömnrytm igen.

Men till slut övertalade jag mig själv att sätta mig på motionscykeln,,gud de först tio minuter var döden och de sista tio kände jag inte min bakdel.MEN jag gjorde det.





Ha det gott
Mia

1 kommentar :

  1. Elins Pasta sallad:

    macaroner
    tomat
    gurka
    sallad
    kall kastler
    italjens dressing ( som man köper i en påse och blandar med olja och vatten )
    blanda och klar :D

    SvaraRadera