söndag 27 september 2009

Söndag 27/9


Vaknade idag av att Simba gick på mig och buffade sin nos i mitt ansikte.Han var kelsjuk och la sig jämte mig och ville bli gosad på magen.
Efter en stund steg jag upp och åt min frukost, kaffe och en halv grapefrukt, mätt?? NEJ.

Ja jag kör en flygvärdinnediet, jag vet, det är helt fel o.s.v men jag vill någon gång se lite resultat.Ett hg ner eller 2 hg upp, nej jag tycker inte jag sett resultat.Visst syndade jag på glass i veckan(för jag hade ont i halsen) men innan dess har jag hållt mig. Nu får vi se hur detta går, sen har jag tittat lite på om man kanske ska gå med i GI viktkoll, när jag kört GI innan har jag gått ner.

Och min mage blev bättre med GI, fast klart man längtar efter vissa saker.


Näst,näst helg ska jag till Halmstad och helgen efter där på SPA och då vill jag inte se ut som en elefant.Så blir hårdkörning nu.



Idag blir det köttfärslimpa och potatis till barnen och själv blir det biff med sallad,,helt okey.

Jag har gjort min räkningar, aj va många det blev. Nåja någon krona blev det över, annars flög det mesta sin kos.

Ha det bra
Mia

1 kommentar :

  1. Vad kul med spa!

    Där kan du spendera det som blev över...

    SvaraRadera