tisdag 27 juli 2010

Tisdag 27/7


Ja då var det dax för frukost, fil och musli och sedan 1 knäckebröd med skinkost.
Försökte läsa morgontidningen,,men se det gick inte..Då kom Simba och var kelsjuk..
En stund datasurfande, men klockan nio redo för motionspasset. Cykla 45 minuter till spåret och sen gå den stora rundan 2 ggr ca 45 minuter..
Väl hemma duscha och på klädning för shoppingtur in till storstan,,stor och stor,,men ändå..
Det var ju rea i hela Värnamo,,min stora dotter kunde köpt upp halva affären..Oj,oj..

Själv var jag lite mer blygsam,,men två par byxor a´ 99 kronor fick jag tag på.
Och givetvis dessa adidas joggingskor,i vilka jag både kan gå och springa i..
Fina va??

Ett café besök hör ju till,in på Café 18, där fick man en termomugg till sitt kaffe, med fint jordgubbsmotiv..Till detta tog vi kulglass..

En fin myseftermiddag
MIA

5 kommentarer :

  1. är lite förvånad att den bilden inte ligger ute på facebooooooook!! =)

    hahahaha (a)

    SvaraRadera
  2. Men vilken helt suverän dag du hade! Först rejält med motion och sedan shopping och mys - en riktigt lyckad dag i mina ögon!

    SvaraRadera
  3. Wow, så mycket du hann med!

    Motion på morgonen är bäst så slipper man tänka på det...

    Var du in till Jotex med kanske??

    SvaraRadera
  4. En skön kelstund på morgontidningen är den bästa starten på hela dagen det du hihi. Typiskt katter det där hihi.

    Näe inte sjutton hade köpt de där skorna heller... Fina att se på, men tänk att gå i dom.....

    Skulle så gärna ha en runda att motionera på här med. Men det finns inte så många rundor så. Det blir skogen. Inget fel idet. Men det blir ju att gå tillbaka samma väg liksom. Går det med då...
    Nu ska jag däremot motionera mig ut i tvättstugan. Träna lite armrörelser genom att slänga upp tvätten i tumlaren. Så blir det lite styrkelyft, måste ta och tömma vattendunken som samlar upp vattnet från tumlaren. Det blir blommorna som får det. Sen blir det böj och tänj... Sortera mera tvätt som ligger på golvet hihi.
    Så min dag består av trim.
    Ha en sköner helg nu då i alla fall.
    Kramen Synnöve.

    SvaraRadera