söndag 12 december 2010

Söndag 12/12


Oj vilken dålig uppdatering av min blogg, fast just nu har det varit andra saker som varit viktigare.Leta efter julklappar, eftersom jag inte har någon bil så har jag beställt det mesta över nätet.Tradera har varit en superkul sida och de har inte bara begagnat utan nytt också.

Imorgon är det första dag på 7 veckor som jag ska gå till jobbet, ja jösses vad jag längtar efter barnen.
Har fått gulliga kort också där det står söta saker,de är för rara..Så fyller min kära mor år imon också,,hon blir 87 år.Pappa min, är tre år äldre, men ligger just nu på sjukhus efter en infarkt, möjligen får han komma hem imon..

Det är lustigt så kallt som det är nu och man är ändå sugen på glass,,eller vad säger ni??
Ha det bra

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar