tisdag 14 juni 2011

Planeringsdag och personalutflykt


Först hade vi planeringsdag på jobbet, då hade vi stängt för alla barnen..Denna dag är guld värd då vi sitter med lärarna och planerar.Jag tycker om mitt arbetslag,,goa människor hela bunten.Efter detta åkte vi till Ambjörnarp, där vi hoppade på en dressin,två satt på bänken och en körde..

Det var lite tungt emellanåt, jag körde ganska mycket,,tänkte på motionen..

Det var fina vyer, vi stannade på ett ställe och åt en baguette och på ett annat och fikade..

Det enda negativa,,var att det luktade konstigt när jag kom hem...Inte bra att gå i gympaskor en hel dag..

1 kommentar :

  1. Så glad att du har roliga upplevelser och trevliga arbetskamrater/vänner - tycker att du haft mer än din beskärda del av eländen nu!

    Dressintramp är superkul, jag provade på det i Belgien förrförra sommaren och gör det gärna igen! Vore kul om det gick att kombinera med övernattning så att man inte bara trampar fram och tillbaka på några timmar.

    SvaraRadera