onsdag 1 april 2015

1 April, har du blivit lurad?

     
Ja, som någon/några listat ut var det ett aprilskämt, har aldrig riktigt sett det som ett tvång att blogga utan gör det för jag tycker det är kul. Förlåt Johanna och Ylva, det kunde varit så, kunde gått in i den berömda väggen.
Däremot kan jag säga att jag ligger efter med Summering, Recensioner, Läsplan och Spänningsutmaningen, men det kommer. Just nu är det fullt upp, var och handla idag, glömde hälften, grr. 
Fast just nu känner jag mig inte på topp, ont back i ryggen, njurarna säger en kollega. Lite lätt illamående, FÅR INTE BLI SJUK NU. Så nu ska jag gå upp och läsa en stund, kanske ur min nya bokcirkelbok. En deckare som kom i januari och drömma mig bort till när jag var där..
Ha en go kväll.

4 kommentarer :

  1. Så bra att det bara var ett skämt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Lena, blogga är bland de roligast jag vet.

      Radera
  2. Ingen fara.....Och även om man tycker det är mycket roligt att göra något så kan man ju bli väldigt trött periodvis :)

    SvaraRadera
  3. Så jag gick på den. Haha. Nåja, eftersom jag gillar din blogg och att du bjuder på dig själv och dina böcker så var det ju en positiv nyhet att det bara var bluff. Men vänta bara, en annan gång... :@ ;-)

    SvaraRadera