Tack och lov har jag fått ersättning.
I onsdags var jag på Willys och handlade, bland annat köttfärs till fredagens tacos. Eftersom det stod den 3/7 så stoppade jag det i kylskåpet. Idag när vi skulle ha köttfärsen var den helt brun, ja, jag väntade nästan att det skulle krypa ut små maskar ur den.
Någon sa till mig att lukta på den och det gjorde jag, den luktade väldigt illa.
Min dotter och hennes pojkvän var och skulle lämna tillbaka den, men tyvärr hade jag inte kvitto kvar. Eftersom man scannar varorna själv hamnar kvittot ofta i kassen och då råkar man tyvärr slänga det. Men de hade med sig köttfärsen som skulle hålla till den 3/7 och fick inte ny.
Dåligt Willys. 👎👎👎👎👎
Väldigt dåligt av willys att inte byta den. Det är väl bara de som säljer de märket eller hur är det? Hoppas ni fick tag på köttfärs någon annanstans :)
SvaraRaderaUsch, vad äckligt och dåligt att inte få byta. Ibland är företag korkade, vad hade det kostat dem att byta köttfärsen och få en nöjd kund till skillnad från en missnöjd kund som delar med sig till vänner och på sociala media? Hoppas att det blev en trevlig kväll ändå.
SvaraRaderaWillys verkar aldrig ha hört talas om goodwill. Jag vet inte hur "vår" Willys är på kött, men jag köper aldrig det där efter att ha hört en del om andra Willys. Hoppas ni fick fredagsmys till slut ändå :)
SvaraRadera