fredag 26 april 2019

Bokträff i Jönköping

Imorgon ska det äntligen bli av med bokträff i Jönköping. Det var på håret denna gången med, eftersom jag fick glaskroppsavlossning och de var lite oroliga för att näthinnan följt med. Men efter undersökningen i tisdag så var allt okej förutom att det svävar runt svarta sotflagor i ögat, men det hör visst till.
Inför träffen ska vi läsa en bok och jag valde denna, som jag lyssnar på.
Det har däremot gått sådär, jag har varit supertrött denna veckan.
Så ett par gånger jag lyssnat har jag helt enkelt somnat, så nu blir det att lyssna hela kvällen. 

4 kommentarer :

  1. ha det så trevligt, inte läst boken.

    SvaraRadera
  2. Det var en ganske grotesk smakebit synes jeg. Den er jo helt etter virkeligheten, men det var en rå måte å beskrive det på :-)
    Ha en riktig fin søndag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja så är det nog. Ha en bra söndag du med även om den blir regnig

      Radera