onsdag 1 maj 2019

Summering April

40. Frida Moisto - Som nitroglycerin Betyg 4
41. Ewa Klingberg - Där rosor faktiskt dör Betyg 3
42. Jenny Colgan -Tillbaka till den lilla ön i havet Betyg 3 
43. Veronica Henry - Familjereceptet Betyg 3
44. Helena Kubick Boye - Den ljusaste natten Betyg 4
45. Mats Ahlstedt - Trojanen Betyg 4
46. Sara Ohlsson - Frallan och kärleken Betyg 5
47. Maria Davidsson - Blää för Nadine Betyg 3
48. Ulf G Ebeling - Morten har en morfar Betyg 3
49.Anna Damberg -Barbro hittar hem Betyg 4
50. Minette Lidberg - Vara med Betyg 4
51. Christian Unge - Går genom vatten. Går genom eld. Betyg 5
52. Camilla Läckberg - En bur av guld Betyg 5


Summa  böcker: 

13 böcker

MÅNADENS BÄSTA:

Det var supersvårt, det står mellan de två sista men det får nog bli

Christian Unge - Går genom eld och vatten 🏆

MÅNADENS BESVIKELSE:

Nu har jag inte skrivit om alla böcker än, dygnet har bara 24 timmar😮 men det blir;

Jenny Colgan - Tillbaka till havet. Jag saknade det mysiga som brukar vara i Colgans böcker. 

MÅNADEN HAR VARIT:


Min sjukdom har förvärrats vilket gör att jag har mer ont och samtidigt blir jag mycket mer trött. Så istället för läsning blir det många gånger en tupplur.😟😴

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar