torsdag 25 juni 2020

Hett i hyllan #106

Bokföring enligt Monika håller i Hett i hyllan som handlar om hyllvärmarböcker.
Och eftersom jag ska pricka för en hyllvärmare i bokbingot har jag letat upp en jag ska läsa i sommar.
Handling: 
Hur väl kan du egentligen någonsin lära känna en annan människa? Och hur långt skulle du gå för att få reda på sanningen om någon du älskar?

När Julias syster blir brutalt mördad blir hon fast besluten att ta reda på varför. Men hennes sökande utvecklas snabbt till en upptäcktsresa genom sina mörkaste inre lustar. När hon blir involverad i en relation på nätet med en farlig främling tappar hon bort sig själv… förlorar kontrollen… kanske kommer hon förlora allt. Hennes sökande efter svar kommer att äventyra hennes äktenskap, hennes familj… och hennes eget liv.
Jag hoppas den är lika bra som Innan du somnar.😴

5 kommentarer :

  1. Den har jag faktiskt läst. Tyvärr tyckte jag att den var väldigt långt ifrån lika bra som Innan du somnar.

    SvaraRadera
  2. Hoppas att den är spännande i alla fall. Det låter som om den kan vara det.

    SvaraRadera
  3. Den har jag läst och tyckte den var OK men inte mer.

    SvaraRadera