torsdag 4 juni 2020

Helgfrågan v. 23

Det är full rulle kanelbulle just nu och idag har vi Årsstämma i Bostadsrättsföreningen.
Men förhoppningsvis lugnar det ner sig snart så man hinner något, typ läsa.
Det är ju snart semester och då hoppas jag på mycket läsning.
Jag har tittat på sommarutgivningen och det finns en del bra böcker,

Är det någon bok du ser framemot i sommarutgivningen?
Denna ser jag framemot, eftersom jag älskar deckare.

Bonusfråga: Ska Helgfrågan ta paus i sommar eller köra hela sommaren?
Ha en skön helg.

You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

14 kommentarer :

  1. gillar Ragnar Jónassons böcker, kommer nog att läsa denna också, trevlig helg.

    SvaraRadera
  2. jag har reserverat den här på biblioteket. Ragnar Jónasson skriver riktigt bra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen riktigt bra och finurligt.

      Radera
  3. Det är kul om Helgfrågan kör hela sommaren, men det måste du få bestämma. Känner du för att slippa ett "måste" under sommaren, så har jag full förståelse för det.

    SvaraRadera
  4. Tack för tipset om Byn. Jag gillar verkligen honom och visste inte att han skulle komma ut med en ny så snabbt efter Dimma. Men ibland är det ju mer översättningen det hänger på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. De passar nog på att ge ut böcker när de är poppis.

      Radera
  5. Byn är en av böckerna som även jag längtar efter.

    SvaraRadera
  6. Island är alltid intressant, även i bokform. Jättekul om du fortsätter med Helgfrågan i sommar, om du hinner och orkar.

    SvaraRadera
  7. Själv verkar jag ha tröttnat en smula på deckare. Särskilt den där sorten med en massa långa utredningar. Verkar gå lite upp och ned sådant där vad man känner för i läsväg. :)

    SvaraRadera