onsdag 12 augusti 2020

Aaron Blabey - Tuffa gänget -En gnagares hämnd

Vargen och hans tuffa gäng har muckat med fel MARSVIN. De har brutit sig in i hans hönsfarm och befriat hans hönor. Och nu är den otäcke lille gnagaren ute efter hämnd. Kommer de att överleva? Kommer de att bli HJÄLTAR igen? I En gnagares hämnd får du svaret på allt detta (och lite till).

Tuffa gänget är en humoristisk serie om ett gäng värstingar - Herr Varg, Herr Haj, Herr Orm och Herr Piraya, som har tröttnat på att alla blir rädda så fort de ser dem. De vill vara hjältar! Och det ska de bli genom att göra goda gärningar. Hämtat ur Bokus

📕KORTRECENSION📗

Det är tredje boken i serien och jag börjar tröttna lite grann nu, jag kan upplägget och skämten. Men jag är vuxen och jag tror säkert ett barn i 8 års åldern fortfarande tycker det är hysteriskt roligt.

BETYG 3
Format Inbunden
Språk Svenska
Serie Tuffa gänget (del 3)
Läsålder 6-9 år
Antal sidor 138
Utgivningsdatum 2018-03-13
Upplaga 1
Förlag Alfabeta
Översättare Helena Sjöstrand Svenn, Gösta Svenn
Originaltitel The Bad Guys Episod 3
Illustratör/Fotograf Aaron Blabey
Dimensioner 197 x 152 x 10 mm
Vikt 332 g
SAB Hcf
ISBN 9789150119831
Jag har köpt min bok på Bokus.
Köp boken på Bokus, Adlibris eller Cdon

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar