söndag 2 augusti 2020

En smakebit på søndag

Då var det söndag och imorgon är det tillbaka till arbetet, ursäkta mig, men var tog de fyra veckorna vägen? 
Min smakebit kommer idag från denna bok;
Strandläsning av Emily Henry boken köpte jag genom en box från Lavender lit.
Baksidestexten och alla andras goda omdömen om boken skruvade upp mina förväntningar. Jag ser inte alls framemot att läsa boken idag för jag tycker bara den är seg, men här kommer en smakebit i alla fall.
Jag såg denna igår och skrattade högt flera gånger.
Ha en skön söndag och mer smakebitar här.

24 kommentarer :

  1. Jag funderar på att läsa denna härnäst, emellan mina två tegelstenar, men jag är alltid smått skeptisk till romance. Jag får suga på den :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja än så länge är det inte mycket romance, mest pladder.

      Radera
  2. Den där är jag väldigt nyfiken på 🙂

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den har fått bra kritik men än så länge ingen hit.

      Radera
  3. Bok och film om böcker, uppenbarligen. :) Tack för smakbit!

    SvaraRadera
  4. Trist när det blir så med förväntningar, inte kul när det är segt. Jag brukar ge upp om det inte funkar, finns ju så mycket böcker en vill läsa, och många bättre. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gick över till ljudbok så kan jag lyssna klart medans jag gör annat.

      Radera
  5. Tack för smakbiten! Tänkte läsa den u i augusti. Hoppas att jag gillar den mer än du. Det är svårt när böcker blir för hypade. Förväntningarna skruvas upp så mycket..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är jättesvårt för man förväntar sig så mycket och så blir det platt fall

      Radera
  6. Jättefint omslag i alla fall :) Vad kul att läsa att du gillade Book Club, då skall jag ladda ned den och se i kväll. Tack för tips!

    SvaraRadera
  7. då ska jag kanske se filmen om bokklubben och hoppa över Emily Henry helt enkelt!
    tack för smakebiten! tiden går alldeles för fort

    SvaraRadera
  8. Den har jag sett på många bloggar och blivit nyfiken på. Men seg låter ju inte bra...

    SvaraRadera
  9. Titeln Strandläsning låter verkligen som något man vill läsa på sommaren, men inte om den är seg förstås. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  10. Ligger i läshögen blir ju nyfiken oavsett ris men tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  11. Många väljer som du, feelgood nu på sommaren. Jag tycker ofta berättelserna faller platt. Undantag finns förstås, hoppas denna är till belåtenhet. Ingen recension ännu på Boktipset.
    Tack för smakbit, hoppas återgången till jobbet blir smärtfri

    SvaraRadera
  12. Den här boken har jag blivit sugen på att läsa. Tack för smakbiten.

    SvaraRadera
  13. Tror inte den är nånting för mig. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera