måndag 20 november 2023

Boktriss X

Bokstaven är: X


Författare: Nämn en författare på bokstaven det får vara för eller efternamn


Boktitel: En boktitel där boken ska börja på måndagens bokstav.


Bokomslag: Ett bokomslag som börjar på bokstaven för veckan. 


📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚


Mina svar; 


Författare: Carlos Ruiz Zafón

Boktitel: Yoga & meditation : släpp dig själv fri

Bokomslag: X av Pascal Engman

Ni ser X:et eller hur? Bra bok förresten

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

6 kommentarer :

  1. har fortfarande inte läst Vindens skugga. inte något av Pascal Engman heller. jag gör ett försök att dela på bokstäverna. hoppas att det går bra

    SvaraRadera
  2. spännande bokstäver, jag återkommer med Y och Z

    SvaraRadera
  3. Hoppsan, jag tjuvstartade och satsade på enbart X. Får se hur jag hanterar Y och Z ...

    SvaraRadera
  4. Jag trodde också att det bara var X som gällde. Visserligen en svår bokstav, men det gäller knappast Y.

    SvaraRadera
  5. Bara läst första boken av Carlos Ruiz Zafón, minns den som riktigt bra.

    SvaraRadera