måndag 19 mars 2018

Påskläsutmaning 2018

Det är snart påsk mina kära bokbloggare och vad passar bättre än en läsutmaning.
Påsk och deckare går hand i hand, men i min läsutmaning behöver man inte läsa deckare.

Vi startar torsdagen 29/3 och avslutar annandag påsk 2/4 kl: 23.55 (kommer ett inlägg hos mig) och redovisar läsningen senast torsdagen 5/4 23.55.

Regler;

*för att vinna ska man läsa flest antal sidor och
extra plus om man skriver om hur det går på sin blogg vid minst två tillfällen
och trippelplus om man Instagrammar med taggen #eggetpask18

*man får "läsa" ljudböcker om man kan redovisa sidorna.

*man får läsa klart böcker man börjat på.

*skriva ett blogginlägg om vilka böcker du tänker läsa senast 27/3 via Inlinkz.

*Vinnare får ett presentkort på 100 kronor på Adlibris


47 kommentarer :

  1. Jamen, jag kör i år igen! Någon ska ju komma sist också!

    SvaraRadera
  2. Jag är med! Ska åka mycket tåg i påsk, så då kanske det blir lite mer läst än vanligt.

    SvaraRadera
  3. Jag hänger på i år igen :) Ska grunna på vilka böcker jag tänker läsa.

    SvaraRadera
  4. Ååååh jag vill vara med! ! Inlägg kommer. Kuuuul
    /Cissi

    SvaraRadera
  5. Roligt! Jag kommer antagligen sist, men det roliga är att vara med i den trevliga gemenskapen. Tack för att du håller i det i år igen!

    SvaraRadera
  6. Klart jag också är med. Nu får jag börja klura på vad jag kan tänkas läsa.

    SvaraRadera
  7. Jag hakar på i år igen. Inlägg med TBR kommer inom kort.

    SvaraRadera
  8. nej, läsorken inte riktigt på topp, det blir nog inte så många sidor (lite ont i axeln än)

    SvaraRadera
  9. Jag med! Återkommer med TBR.

    SvaraRadera
  10. En fråga om man läser klart alla böcker (nu blir det nog inte så) får man lägga till valfri bok då?

    SvaraRadera
  11. Jag vill vara med. Ett inlägg kommer på bloggen under kvällen. :)

    SvaraRadera
  12. Jag är också med! Ska fixa ihop ett inlägg ikväll :)

    SvaraRadera
  13. Kul att du återkommer med den här läsutmaningen, nu har jag även plockat fram en enorm TBR, kommer aldrig hinna läsa ut alla.

    SvaraRadera
  14. Jag är med! Har publicerad min TBR precis :)

    SvaraRadera
  15. Bättre sent än aldrig, nu har jag lagt in min TBR.

    SvaraRadera
  16. Jag hade gärna velat vara med. Men jag bloggar inte längre så ett blogginlägg blir väldigt svårt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men va synd, inte Inst heller?

      Radera
    2. Jo, insta har jag. Räcker det? Men nu är jag sen med anmälan.

      Radera
  17. Klart jag är med. Det var så kul förra året :)

    SvaraRadera
  18. Faaasen, jag glömde detta. Är det helt helt för sent eller kan jag ladda upp idag?

    SvaraRadera
  19. Får vi börja läsa redan från 00.00 inatt om vi är vakna? //Cissi

    SvaraRadera
  20. Kul, jag hakar också på. Då får jag en ursäkt för att läsa lite grann under påsk om inte annat :)

    SvaraRadera