söndag 10 mars 2024

En smakbit på søndag

Då var det söndag och dags för en smakebit hos Betraktninger
Min smakebit kommer idag från;
Först försvinner Shelby och efter några dagar försvinner Meredith och hennes dotter Delilah. Så går det 11 år och Delilah kommer tillbaka, vad har hänt? 
Denna typ av thriller heter tydligen popcorn thriller för att man inte kan sluta läsa.(om jag fattat rätt)
Och visst är det svårt att sluta läsa, jag skulle inte ens börjat på den boken nu.
Boken har också extremt fina målade sidor eller vad heter det?
Ha en skön söndag.

8 kommentarer :

  1. popcorn thriller kanske något för mig...

    SvaraRadera
  2. Boken är så vacker! Så glad att ett svenskat förlag ger ut böcker med målade sidor. (Vet inte heller vad det kallas)

    SvaraRadera
  3. ett sådant sms kryddar så klart upp tillvaron! kände inte alls till boken. tack för smakebiten!

    SvaraRadera
  4. Känner igen boken, men har inte vetat vad den handlar om. Tack för smakebiten!

    SvaraRadera
  5. Popcornthriller? Aldrig hört begreppet. Ser spännande ut.

    SvaraRadera
  6. popcorn thriller, det kanske är något för mig som inte läser deckare? Men älskar popcorn...
    Tack för smakbit, måste nog kolla upp hur målade sidor ser ut...

    SvaraRadera
  7. Inte heller jag hade hört begreppet popcornthriller men ja, den var fin!

    SvaraRadera