lördag 3 oktober 2009

Lördag 3/10


Idag har jag varit jättetrött, tror det regniga och ruskiga vädret påverkat mig.Nu hör jag hur det haglar på rutan.Usch usch inget promenad väder precis. Men jag ska inte skylla på vädret, jag kunde cyklat men latmasken har huggt tag i mig.
Lite har jag gjort, som färgat håret, ansiktsvård (d.v.s försökt räta ut rynkorna) och lagat mat.
Och suttit en hel del framför burken,,så imon får den banne mig vila.
Här ska strykas, så länge jag kan.För jag har nämligen fått ont i handleden.Har en knöl där, ja ingen potatis utan mer ärtliknade sak, fast större.
Senknuta heter det visst, jag har beställt tid till läkaren den 16 oktober ska jag dit.
Men jag är livrädd, kommer de göra något då,spruta in något..
Man måste väl inte operera,,
Men jag kände jag måste gå för det gör ont och så är man ju orolig för den har växt lite..
Ha det gott
Mia

1 kommentar :