lördag 31 oktober 2009

Lördag 31/10





Jag vaknade vill halv nio idag, låg kvar i sängen och kelade med Sharpey, katterna älskar min säng, syns va?

Så upp och äta lite keso med äpple i, jag kör GI trots att jag syndat med godis. Varför?

Jo min mage har aldrig varit bättre än nu när jag slopat vitt mjöl, socker och pasta.





Idag har jag gjort mat för nästan hela veckan, även Saras kycklingfilé vi ska ha imon,,åh den är så god.





Tvättmaskin har jag kollat en gång till, det samma händer,den står helt STILLA.

Jag får försöka få tag i den där reparatören, som verkar omöjlig att få tag i.

Tack och lov har jag snälla grannar så jag fick köra tvätt där. TACK !!!





De har även lovat att hämta min kära dotter som kommer hem från en vecka i Stockholm,,fy vad jag saknar dig gumman..



Ha en bra helg

Mia

3 kommentarer :

  1. Det där med GI låter himla käckt tycker jag. Fast jag äter nästan aldrig pasta eller bröd, borde vara lätt att gå över...
    hoppas du får rätsida på tvättmaskinen!
    Och vilka gosiga katter :-)
    Go helg!

    SvaraRadera
  2. Kan man få receptet på Saras kycklingfile´?
    Söta katter du har♥

    SvaraRadera
  3. Hoppas att strulet löser sig!

    Tycker att du haft tillräckligt av det.

    Kram och sköt om dig ♥

    SvaraRadera