lördag 16 januari 2010

Lördag 16/1-10


När jag vaknade i morse kände jag mig ovanligt trött och orkeslös,,det går väl över tänkte jag.
Men fortfarande känner jag mig jättehängig, ingen feber eller så mycket snuva,,men trött,trött och trött.Jag pratade med min kollega i fredags och då sa jag till henne,att jag har inte varit sjuk något alls i höst,,ja nu fick jag mitt straff..Tänk om man kunde lära sig va tyst.
Jag ska vila en stund och se om det går över,,jag hoppas på det..
Gud va chokladsugen jag blev,,hör det till..???
Mia

1 kommentar :

  1. Hej! Hittade nyss din blogg genom att googla på min egen. Din är precis som min tänktes vara =) Min blev aldrig en bokblogg, men man vet ju aldrig vad som händer. Jag är en läsande tjej från Skåne som just nu är snuvig och hängig precis som du. Ha det bra och krya på dig!

    SvaraRadera