söndag 10 januari 2010

Söndag 10/1


HJäÄäLlppP,,jobb imon...
Jag vill inte,,har inte hunnit göra hälften av vad jag hade tänkt..
Jaja, inget att göra man får försöka förgylla vardagen så gott det går,hoppas på någon tjejträff
snart.Lite god mat och gott vin är ju aldrig fel...............fast nu var det ju det här med
vikten.
Hmm,,har man växt upp lekandes med Barbie och Ken, ja då är ju idealen skeva. Men å ena sidan behöver man inte likan Michelindockan heller..

Det är 1.9 kg kvar av julkilona,och sen var jag inte smal innan heller.Så nu börjar kampen mot nedgång.Stegräkningstävling som jag har berättat om innan, denna veckan blev det 27546 steg, bättre än förra veckan men ännu inte bra.
Hur ska jag gå tillväga, ja jag funderar lite än, om jag ska gå tillbaka till GI eller???
Denna veckan ska jag låta bli kakor,godis och sånt.Men annars köra rätt vanlig mat och promenader.

Ha det gott
Mia
PS: Lyssnar på Grebe/Träffs bok "Någon sorts frid,,jättebra,,lite typ Lars Kepler.DS

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar