måndag 8 november 2010

Måndag 8/11-2010

Jag är mycket bättre i foten nu, mycket säkert tack vare tabletterna jag fick mot inflammationen Kan nu börja stödja med foten, fast det gör fortfarande ont i såret.Brukar bli trött i foten också, men då tar jag mig en tupplur..Det gillar Sharpay som genast kommer då.
Igår kom barnen hem från Stockholm, de var mycket nöjda. De hade en fin present till sin mamma också,,verkligen gulligt. På hjärtat ska de stå Jag älskar dig på olika språk.
Tack, tack..
Deras faster Sylvia hade skickat med en present till mig, som hon tyckte var passande..Hmm,,,nu förstår jag inte riktigt...

1 kommentar :

  1. Här osar det av sex och varm chocklad.... Låten är så härlig.
    Länge sen jag drack varm chocklad med grädde... Dax för det kanske.
    Rosa snoppar i en burk har jag nog inte smakat haha.

    Skönt att foten börjar bli bättre nu.
    Det är inget vidare att inte kunna gå ordentligt.

    Paris ja, jo jag vet inte om jag vill dit egentligen. Men tyckte det var väldans vackert där.
    Venedig lockar också... Glida fram i en gondol....
    Visst är det skönt att drömma.
    Ha en skön dag nu.
    Kramen Synnöve.

    SvaraRadera