tisdag 6 augusti 2013

Jag vill till bokmässan men ..

Bokmässan i slutet på september, jag vill dit. Det var så mysigt förra året, vi var ett gäng tjejer (tanter) som var där. Bodde på Gothia Towers så det var verkligen nära. Vi myste på alla sätt och var på stan på lördagen och bokmässan på söndagen.
Jag skulle gärna vilja sätta tänderna i deras räkmacka igen.
Tyvärr är det en dyr historia, hotellövernattning, mat och någon bok.
Jag är Ensamstående med tre vuxna barn så blir det inte mycket pengar över.
Tyvärr blev min semester lite onödigt dyr i år, fick en fortkörningsböter, 7 km för fort = 2000 kronor.
Jag får väl sikta in mig på 2015 då det tredje tornet ska vara klart. Eller så kör jag budgetvarianten och åker upp med jobbet. Det kostar 150 kronor för både buss och biljett.
Vill man missa det???

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar