torsdag 24 augusti 2017

Helgfrågan v. 34

Då var det torsdag igen och jag är precis hemkommen från Falköping, det blev ett förfärligt farande mellan Tidaholm-Falköping-Skövde och till sist Jönköping.
Så jag är ganska trött idag.
När jag var hos dottern tittade vi på massa prover till mitt nya badrum men jag kan inte bestämma mig. Man vill ju att de ska bli så bra som möjligt.
Tur att det fanns en sida vi kunde leka lite med. Jag gillar gråa toner, vad tror ni?
Läsningen har gått väldigt trögt för mig sista tiden, dels för att tiden inte riktigt räckt till, men även för att jag fastnat för serier.
Många av serierna är från böcker.
Vilken är din bästa bok tv-serie?
När vi nu ändå är inne på fyrkantigt tittande så kör vi Bonusfrågan med:
Vilken är din bästa bok film?
Wild med Reese Witherspoon  från en bok med samma namn skriven av Cheryl Strayed.
Ha nu en riktigt trevlig helg.

19 kommentarer :

  1. Gillar grått också, ser superfint ut.

    SvaraRadera
  2. grått... då kan man köpa röda handdukar till jul :)

    SvaraRadera
  3. jag har också fastnat och ser Bosch, men har snart sett klart säsong 3 så då kanske jag lyckas läsa lite mer!! Grått är jätte snyggt :)

    SvaraRadera
  4. Grått är jättesnyggt och fräscht, har det faktiskt så själv i badrummet med ljusgråa väggar och mörkgrått golv (marmormönstrat), fint. :D
    Bosch känner jag inte till och Wild vill jag hemskt gärna se. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Wild är så himla bra men läs boken först.

      Radera
    2. Okej då skall jag göra det, såg att den fanns på biblioteket sist jag var där. Upptäckte idag att jag missat ett ord i första frågan då svaret gavs igår. Tydligen vill hjärnan ibland göra det lite enklare för mig då frågan är svår och man är för trött för att tänka... haha :D

      Radera
  5. Har sett en säsong av Bosch och läst några böcker. Wild har jag sett, dock inte läst. Filmen var bra.

    Grått är inte dumt. :)

    SvaraRadera
  6. Blir nog ett fint badrum. 😀 Trevlig helg!

    SvaraRadera
  7. Så roligt att designa ett nytt badrum :) Det grå var jättefint!

    SvaraRadera
  8. Det blev ett lite tråkigt svar från mig denna vecka, jag ser så lite på tv-serier och filmer tyvärr. /Stressad fyrbarnsmamma som pluggar halvtid och jobbar heltid :)

    SvaraRadera
  9. Grått i badrummet kan bli hur fint som helst!

    SvaraRadera
  10. Grått blir snyggt! Jag känner igen det där att det ibland kan bli en del tittande i stället för läsande. Det beror både på vilken bok jag håller på med eller om jag är i en svacka.

    SvaraRadera
  11. Badrummet blir nog superfint!

    Här är mina svar!
    https://elinasbokliv.blogspot.se/2017/08/helgfragan-v34.html

    SvaraRadera
  12. Mina svar :) : https://missmagicscabinet.wordpress.com/2017/08/27/helgfragan-qa-video/

    SvaraRadera