söndag 4 augusti 2013

Söndagen ägnas åt..

Slalomläsning mellan 4 böcker. Går det? Jo, en lyssnar jag på det är Onda flickor.
En läser jag när jag sitter fint i köket för den är så stor att man inte kan ha den i sängen. Boken om Johnny Depp alltså.
Så tuktas en svinpäls läser jag som inbunden bok, börjar bli spännande nu. Hur ska det sluta?
Bortom tron fick jag i fredags och visst är den intressant, man tappar nästan hakan och tror inte det är sant.
Imorgon är det jobb, slut på lata dagar, inte sova så länge man vill, tider att passa. Men visst lite ordning i livet samtidigt.
Fast idag ägnar jag mig åt en lat dag till.

2 kommentarer :

  1. Boken om Johnny Depp har jag inte börjat på ännu. Måste göra det snart!

    SvaraRadera
  2. Jag läser också fler böcker samtidigt! Bara fränt tycker jag! Tack för titten hos mig!
    Kram Cissi

    SvaraRadera