tisdag 19 september 2017

Veckans topplista v. 38 – Höstkänsla

Johannas deckarhörna har Veckans topplista varje tisdag, denna vecka handlar det om höstkänsla. Så här skriver hon: Temat den här veckan är topp fem höstkänsla. Ett ganska fritt ämne när det kommer till tolkningar. Böcker i höstfärger, som utspelar sig på hösten, eller kanske en författare ni gärna läser när höstmörkret faller? Det blir spännande att se! Här kommer mina höstböcker.
Jag tänkte nog mer på färgerna och att jag hoppas läsa dessa böcker i höst.
1.Döden ingen ser
av Anne-Marie Schjetlein 
2. Dolt i mörker
av Elly Griffiths
3.Nordiska myter - från Yggdrasil till Ragnarök
av Neil Gaiman
4. Wicked game
av E L Dezmin 
5.Hjärtlös
av Marissa Meyer 
Samtidigt som jag sitter i läsfåtöljen tänder jag en hel massa ljus.

17 kommentarer :

  1. Svar
    1. Ja det tycker jag och som tur är har jag alla.

      Radera
  2. Gaimans bok är jag riktigt sugen på att läsa!

    SvaraRadera
  3. Nordiska myter låter ju väldigt intressant.

    SvaraRadera
  4. Döden ingen ser ska jag läsa snart :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eftersom det var ett överraskningsrec.ex får den vänta lite men sjukt sugen är jag. Hennes senaste lovade gott.

      Radera
  5. Elly Griffiths hoppas jag också läsa i något skede.

    SvaraRadera
  6. Bilden ger verkligen höstkänsla!

    SvaraRadera
  7. Fin bild med höstkänsla! :) HJärtlös och Döden ingen ser hoppas jag läsa snart :)

    SvaraRadera
  8. Hjärtlös påbörjade jag häromdagen men det känns som att den kommer ta lite tid. Vi får se!

    SvaraRadera
  9. Mysigt att elda ljus medan man läser :)

    SvaraRadera