torsdag 20 juni 2019

Helgfrågan v. 25

Då var det torsdag igen, tiden bara rusar fram man hinner knappt njuta av sommaren.
I och för sig har det varit väldigt växlande väder, hoppas på mer sol.
Jag har varit extremt trött så min läsning har blivit lidande, men hoppas verkligen jag får några bra besked hos läkaren idag.
En bok jag ser framemot att läsa är denna;
Jag hoppas den är så rolig som jag hoppas.
Midsommar ska jag fira med mina barn och lilla barnbarnet hos min dotter.
Jag tänkte fixa en Noblessetårta till fikat.

Vilken bok ser du framemot att läsa i midsommar?

Bonusfråga:Hur firar du midsommar?
You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

26 kommentarer :

  1. Trevlig midsommar!
    Ovanligt att nästan vara först med att svara på helgfrågan, det beror ju på att jag oftast gör det på fredagar.

    SvaraRadera
  2. Varg Gyllander verkar så bekant, måste kolla varför ... hoppas du får fina lässtunder!

    SvaraRadera
  3. Hoppas det blir en trevlig midsommar med bra läsning!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var trevligt men inte mycket läst.

      Radera
  4. trevligt med barn och barnbarn

    SvaraRadera
  5. hoppas en riktigt trevlig midsommar med barnbarnet!

    SvaraRadera
  6. Den tårtan ser verkligen smaskens ut!

    SvaraRadera
  7. Trevlig midsommar! Skulle verkligen inte ha något emot att ta en bit eller två av den där tårtan! Jag firar midsommar på landets västra sida med min livskamrat som nyss flyttat till Göteborg för jobbets skull.

    SvaraRadera
  8. Hoppas det gick bra hos läkaren. Låter som härliga böcker och sen en sån god tårta på det, det låter smaskens. Trevlig midsommar! :)

    SvaraRadera
  9. Tårta skulle sitta fint, men inte riktigt läge när man är ensam. Glad midsommar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det är inte så lyckat då får man inte äta annat än tårta.Jag gjorde makaronipudding med lax och nu har jag mat i flera dagar,

      Radera
  10. Åh, låter som en trevlig midsommar. Hoppas på en bra helg!

    SvaraRadera
  11. Oj, en hel liter jordgubbar på tårtan, hoppas dom får plats. ;)
    Boken var ny för mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de fick plats förutom de som hamnade i min mun.😁

      Radera
  12. Jätte bra blogg! Tack så mycket :)

    SvaraRadera