torsdag 13 juni 2019

Helgfrågan v. 24

Torsdag och skolavslutning hos oss, vilket innebär en tur till kyrkan och lyssna på när eleverna sjunger. Efter det blir det gemensam fika, säkert någon god sommartårta.
Nu jobbar jag på fritidshemmet så det dröjer några veckor till innan jag går på semester. Så till något helt annat;

Hur viktigt tror du det är att man besöker och kommentarer andra bokbloggare? Utveckla gärna...

Bonusfråga: Vad är din favorit bland fikabröd?
Min favorit är hembakat och speciellt Silviakaka.



You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

14 kommentarer :

  1. Silviakaka har jag blivit bjuden på, den var jättegod!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är den och väldigt kalorifattig😀

      Radera
  2. Så gott med silviakaka, tack för att du orkar hålla i Helgfrågan! ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag orkar hålla på länge, hela sommaren.

      Radera
  3. Silviakaka var jag tvungen att googla och skulle inte tacka nej till!

    SvaraRadera
  4. Silviakaka kände jag inte till, men kollat upp, låter gott.

    SvaraRadera
  5. Det är viktigt och roligt. Synd att det är så krångligt dock. Det händer mig ganska ofta att jag får kommentarer på Instagram. Folk har varit inne på min blogg och läst men kommenterar på Instagram därför att det är enkelt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Många har gått över till Instagram helt och hållet men jag vill nog ha kvar min blogg.

      Radera
  6. Silviakaka har jag nog aldrig smakat. Måste kolla upp vad det är :)

    SvaraRadera
  7. Silviakaka visste jag inte ens vad det var. Så fick jag lära mig något nytt idag också då! :D
    Ha en fortsatt trevlig helg!

    SvaraRadera
  8. Hembakat fika är oemotståndligt...

    SvaraRadera